En el sector del turisme, cada vegada més empreses s'esforcen per deixar una empremta positiva en el seu entorn. Entre aquestes, trobem Spanish Heritage, una companyia que no només lidera el mercat de les DMC (Destination Management Company) des de la seva creació el 1992, sinó que també s'ha compromès profundament amb la sostenibilitat i la responsabilitat social corporativa.
Innovació des de l'experiència
Les DMC, també conegudes a casa nostra com a agències locals integradores de viatges, són empreses que ofereixen solucions globals per a tota mena d'esdeveniments i viatges corporatius. Destaquen perquè coneixen de primera mà les destinacions en què treballen i els seus recursos turístics i, per això, són capaços d'oferir serveis professionals a escala local amb la millor garantia.
Amb més de tres dècades d'experiència, Spanish Heritage ha forjat la seva reputació mitjançant la creació de programes d'incentius originals i innovadors que superen les expectatives dels seus usuaris. Especialitzada en el segment MICE (reunions, incentius, congressos i exposicions), l'empresa treballa a tot l'Estat, amb oficines a Madrid, Barcelona i Sevilla, dissenyant tours i experiències de viatge úniques i de qualitat que atenen les necessitats específiques de cada client.
Esdeveniments amb empremta positiva
A banda del focus en la qualitat i la dedicació que posen en els seus projectes, el que distingeix a Spanish Heritage és el seu ferm compromís amb la sostenibilitat i la responsabilitat social corporativa. L'empresa s'esforça per deixar una empremta positiva en les comunitats locals, adoptant pràctiques empresarials socialment responsables i respectuoses amb el medi ambient.
Una de les iniciatives destacades és la seva associació amb Icària Iniciatives Socials, una entitat sense ànim de lucre de Barcelona que es dedica a proporcionar suports i oportunitats per al progrés personal, social i laboral de persones amb discapacitat intel·lectual. A través d'aquesta col·laboració, Spanish Heritage contribueix activament a fomentar un desenvolupament econòmic inclusiu.
L'empresa també ha obtingut diverses certificacions que demostren la seva dedicació a oferir serveis de màxima qualitat mentre minimitza el seu impacte ambiental. El 2021 Spanish Heritage va rebre el certificat Biosphere, amb el qual es compromet, entre d'altres, a seguir un model de turisme respectuós amb el medi ambient que repercuteixi positivament en la realitat social, econòmica i cultural de les localitzacions on operen.
Per aconseguir-ho, Spanish Heritage treballa de manera alineada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030 de les Nacions Unides, fet que queda reflectit en totes les facetes del seu negoci, des de l’èmfasi en garantir l'accessibilitat universal per a clients i treballadors fins a la priorització i promoció d'experiències de proximitat.
En aquest sentit, Spanish Heritage fomenta la divulgació del patrimoni i les tradicions locals i inclou, en la seva oferta productes i activitats impulsades per entitats i empreses dels destins on treballa, a la vegada que dona a conèixer productes de quilòmetre zero. També promou la mobilitat en mitjans de transport sostenible i motiva els seus clients a seguir pràctiques que redueixin la petjada ecològica durant la seva estada.
Spanish Heritage destaca com a líder en la gestió de destinacions i la creació d'experiències de viatge memorables i, alhora, demostra que el turisme sostenible és possible i rendible. Amb un enfocament posat en la innovació, la qualitat i la responsabilitat social, l'empresa marca el camí cap a un futur on el turisme enriqueixi les vides dels viatgers i de les comunitats locals per igual.